onsdag 26 september 2007

Muminland


Denna veckan bloggar jag inte så mycket, för jag är i Finland och föreläser om det svåra svåra livspusslet... Den jämställda föreläsningen "Hundra bullar i luften" har jag kört i fyra år nu (först tillsammans med coachen Jana Söderberg, nu med Elizabeth Gummesson (känd från tv4!), alltid tillsammans med sköna 4good), och det är fortfarande riktigt kul. Jag älskar kvinnor!
Imorgon har jag ledig dag här i Vasa, då skall jag läsa "Pappan och havet" av Tove Jansson, och på fredag föreläser jag i Helsingfors.

3 kommentarer:

ACStyle sa...

Oj jag hann först!
TACK för en minnesvärd kväll i Vasa! Du (ni) gjorde det jättebra, min väninna och jag fick verkligen många tankeställare. Hjärtligt tack! Mvh Anki

Katikatt sa...

Också jag var och lyssnade på dej idag!
Tack!

Anonym sa...

Jag vill också tacka dig, så TACK för föreläsningen i Jakobstad.

Tänk att alla mammor upplever i stort sett samma sak. Tur att man blir påmind om det, för ibland tycker man mest synd om sig själv. Hur ska jag hinna med allt? Ansvaret 24 h per dygn. Ingen eller alltför litet egen tid... O.S.V.

Vi biter ihop och kämpar vidare. Och njuter av de små guldkornen :)