onsdag 5 september 2007

Förtydligande - titta lyssna-inlägget

Godmorgon! Jag tror att jag kanske måste förtydliga mig. Titta lyssna-serien jag skrev om längre ner, är cd och bok i kombination (med ett speciellt ljud som visar när barnet skall byta sida). Vanliga ljudböcker gillar jag.
Fantasico: just nu sitter min ettåring bredvid mig på golvet och tittar i en pekbok. (I ungefär en sekund, visade det sig...). Nej! nu läser han igen. Om små djur. Men det är svårt att vända sida när man är liten...

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej Tinni, vilken fin blogg!! Jag känner mig så modern när jag bloggar...Carmen (18 mån) älskar sin "Muu säger kon" av Dick Bruna men just nu säger visst hönan ho-ho och ugglan kaa-kaa....När Tyra och Franca (6,8) var lite mindre läste vi "Malla handlar" av Eva Eriksson och den är så gullig tycker jag, jag börjar nästan grina. Sagan om det röda äpplet har också varit en favorit. Nu läser Franca mycket själv och då blir det Kitty böcker. Hon gillar fortfarande lite godnatt läsning, så stor är hon minsann inte..

Grannfrun sa...

å kitty! jag älskade också kitty när jag var 8 år.