torsdag 17 april 2008

I love Jamie


Middagstips: Det finns ett recept som jag lagar oftare än något annat, och det är ugnstekt kyckling med en citron uppstoppad mellan benen med rosmarinrostade potatisar. Det är dögott och enkelt att fixa ihop. Allt du behöver är en timme till godo innan middagen skall stå på bordet.
Ni som har Jamie Olivers bok "Middag med Jamie" kan slå upp det på sidan 18.

Och ja, jag vet att ni kommer tjata om att höra om när jag intervjuade honom. Men det får jag berätta mer om en annan gång. Nu måste jag jobba lite. Marc konstsimmar och barnen sover, så det är fritt fram.
Förresten har vi köpt en rostfri kyl till nya lägenheten. Det är typ 10 år efter alla andra, men lite fränt ändå. Eller?

1 kommentar:

Ana sa...

Jag har just blivit Jamie-fan efter att ha kokat enligt hans nya, "Hemma hos Jamie"-bok. ALLT har varit supergott. Stämmer det med "Middag hos Jamie" också? Varför ser han så trött och småfet ut på bilden tro? Har kanske inte upptäckt det krav-odlade ännu.